Det blev en tidigt middag ikväll. Var uttråkad och började bli hungrig. Jacob är ändå inte hemma så lagade en vegansk pasta till mig. Hade färsk pasta, oumph med timjan och vitlök (bästa när det gäller pastarätter) och slängde i lite tomater och basilika. Hade även i lite vitt vin och sen sojagrädde. Supergott blev det! 

Försöker äta mer och mer vegetariskt/veganskt. Det som jag tycker är svårast är mejerivarorna, gillar inte alls havresmaken. Säkert en vanesak, men sojan funkar bra. Sen är det smågrejer hela tiden som man stöter på. Men skulle nog tro om ett år är jag helt vegetarisk/vegan. Ska satsa på det iaf. 

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *