Godkväll!
Det här med att blogga… Jag är ju sämst iaf. Hur ska jag bli stor inom bloggvärlden om jag inte bloggar. Haha skoja bara, Ica for life.
Sitter just nu och streamar Endres match mot Pixbo. Har aldrig varit ett fan av innebandy. Men rätt kul när det går bra för lag från Gotland.
Anyway så är det mycket jobb nu. Är inte ledig förrän måndag. Men så är det, snart blir det London och lite ledighet. Var hemma på ön i helgen och firade påsk och födelsedagar. Mormor fyllde 85 år i fredags, vi hade en överraskningsfest för henne. Kul nä släkten är samlad. Lördagen bjöd på första grillningen och utflykt med hela gänget. På kvällen blev det utgång.
Bjuder på lite bilder
Två jobbdagar kvar sen väntas lite ledighet och Gotland. Ska bli så skönt och komma hem.
Planen var att jag och Lydia skulle gå på gymmet imorse. Jag köpte med mig frukost hem till henne istället och sen drog vi in till stan och gjorde några ärenden. Avslutade med sushi till lunch. Nu ska jag alldeles strax börja jobba.
När jag kom hem från jobbet igår så låg ett stort påskägg på min säng. Det var från Jacob. Fick ett par Nikes, godis och ett läppsyl från Hurraw. Tappar alltid bort det, så det ska jag hålla hårt i.
Han är bäst!
Godmorgon!
Nu börjar 10 dagars jobb innan jag är ledig igen och åker till Gotland. Ska bli så skönt och komma hem.
Igår städa jag och Emma, hon åkte till jobbet och jag såg lite serier innan jag gick och tränade. Som alltid på måndagar så blev det bodypump. Börjar verkligen gilla det nu. Lägger på mer vikter också, så kul!
Idag blir det jobb. Börjar lite senare så ligger i sängen och drar mig nu. Borde gå upp och göra någon nytta men orkar inte…
Bjuder på denna så länge, smutsig spegel och allt. Men invigde mina nya Stan Smith i helgen. Det var nästan vår.
Så var det söndag igen. Vart tog helgen vägen? Skönt att jag är ledig imorgon också.
Har iaf haft en kanonhelg. Jobbade i fredags, sen blev det aw med jobbet som slutade med utgång. Var hemma vid fyra typ. Hade sjukt kul, har världens bästa kollegor. Vi började på Ballbreaker och spelade biljard och bowling. Det gick ju som det gick… Sen fortsatte vi mot Oxid och avslutade på Hells kitchen.
Igår var det äntligen dags för mellofinal. Jag och Louise hade köpt biljetter till genrepet. Det är nästan bättre att gå på den och sen se finalen hemifrån soffan. Det var en sjukt bra final. Alla låtar var riktigt bra. Hade mina favoriter, Frans, Molly, Panetos, Oscar. Så efter att har suttit på en stol i Mos och ätit en warp för att alla restauranger var det så mycket folk på, tog vi oss till Friends. Det var en mäktig stämning. Så kul! Vi tog sedan tåget till Louise hämtade Anis och Ella och väntade på Jacob. Sen åkte vi till Uppsala och hade tacos och mellokväll vid Ellan.
Idag har vi inte gjort ett dugg jag och Emma. Vaknade vid sju och var så jäkla trött. Så somnade om till halv tio. La mig i soffan och här ligger vi ännu. Vi har tagit oss till ICA för att handla lite annars har vi plöjt tre filmer nu. Väntar på att Lydia ska sluta jobba, vi ska göra några utbildningar och planera lite inför grejer på jobbet.
Godkväll!
La mig precis i sängen. Är helt död efter kvällens träningspass. Emma jobbar måndagar numera så går själv på bodypumpen, så vi är tvungna att hitta ett nytt pass som vi kan gå på tillsammans. Så ikväll testade vi Shape. Vi trodde det skulle vara ungefär lika sommbodypumpen men det var ännu värre tyckte jag. Mådde illa efter. Så välkomnar jordens träningsvärk imorgon.
Anyway så har jag jobbat som vanligt idag. Ska jobba ett litet kort pass imorgon innan jag har en ledig helg framför mig. Så efterlängtat. Ska se mello genrep i friends på lördag och sen åker jag till Uppsala och ser finalen hos Ellan. Söndagen är än så länge oplanerad.
Nu tänkte jag sova. Är galet trött. Godnatt!
God förmiddag!
Tisdag igen, veckorna går väldigt fort. Älskar det!! Snart Gotland, sen London, sen sommar.
Idag står jobb på schemat. De ringde nyss och börjar tre timmar tidigare. Så dags att börja röra sig dit snart. Jobbar till sent.
Igår var jag på bodypump, den nya korreografi är såå jobbig. Men det är superkul, så skönt att ha ett pass i veckan som är återkommande.
Bjuder på lite andra bilder från helgen.
Godmorgon!
Lördag idag, börjar sent och jobbar till sent. Helt okej dag att göra det. Ligga i soffan fram tills dess. Underbart.
Veckan har bara sprungit förbi. Har jobbat, tränat och sen varit på bio med Emma. Såg how to be a single. Fat Amy gör det igen. Har aldrig skrattat så mycket. Helt underbar film!! Så se den! Kan alla dagar i veckan gå och se den igen.
Igår var vi ute en sväng, jag Emma och Sara. Dansade och hade det sjukt kul. Landade hemma vid halv fyra typ.
Arkivet
- mars 2017
- februari 2017
- januari 2017
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- mars 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- oktober 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- juni 2013
- maj 2013
- april 2013
- mars 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augusti 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
- juli 2010
- juni 2010
- maj 2010
- april 2010
- mars 2010
- februari 2010
- januari 2010
- december 2009
- november 2009
- oktober 2009
- september 2009
- augusti 2009
- juli 2009
- juni 2009
- maj 2009
- april 2009
- mars 2009
- februari 2009
- januari 2009
- december 2008
- november 2008
- oktober 2008
- september 2008
- augusti 2008
- juli 2008
- juni 2008
- maj 2008
- april 2008
- mars 2008
- februari 2008
- januari 2008
- december 2007
- november 2007
- oktober 2007
Senaste kommentarer
- jonna om Tack
- Ellanpellan om Lycka är livet
- Faiy om Fredag den trettonde
- mina om Allt hade varit bättre förr
- Josefine om Grattis till världens bästa Josefine!!
Senaste inläggen
























