Hola!!
Sitter i Surfsalen och skriver på mitt historiaarbete, det går framåt.
Imorgon är det friluftsdag.. orientering står på schemat, får se om jag överlver det. Det är ju helt stört kallt ute nu, men får väl springa så man håller sig varm.
Nu ska jag skriva lite till innan jag slutar.
Pusss
Jag började aldrig att skriva på historian igår, eller satt och kollade på allt som hände på 1800-talet, och det hände så mycket så jag vet inte vad jag ska skriva om, men idag måste jag verkligen ta tag idag.
Skolan idag då, den har varit väldigt soft. Vi har haft turism hela dagen, letade lite fakta till gudiening och så.
Annars så ska jag jobba idag, orkar verkligen inte. Börjar vid tre och slutar sju..
Nej nu ska jag dra mig tillbaka till 1800-talet!
Puss 🙂
Kom nyss hem från stan, provad 50000 skor och köpte ett par, underbart. Vet att jag ska spara till England men jag var tvungen.
Nu ska jag börjar skriva min historiauppsats om 1800-talet.
Hej!
Det blåser över hela Gotland. Det är nog de värsta med att bo på en ö. Fast klarade mig ifrån motvind på väg till och från skolan idag.
Vi hade en föreläsning om våld och rasism idag. Emrich Roth som har överlevt ett koncentrationsläger och två andra som har varit med om saker i ”den undre världen”. Det var väldigt intressant faktiskt, men har hört det två gånger förut.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Kvällen kommer bestå utav att plugga och baka till turismlektionen imorgon.
Nej nu ska jag och Sixten snart hämta upp mamma och sedan ska vi på stan.
Puss
Jag är så dålig!!
För det första råkar jag slå sönder våran tekanna, med flusmällaren!! Hur lyckas jag egentligen?
För det andra så fick jag ett presentkort på Expert i födelsedagspresent av Sara som jag måste använda!, men funderar på att vänta lite, tills jag fått några höstbilder också. Och kanske några från London:).

Hejhej!
Jag är verkligen supermega trött. Denna dag har bestått utav konfirmand upptakt. Alltså, vi har tagit emot nya konfirmander i kyrkan. Toppenkul.
Jag har ingenting planerat ikväll, vilket är väldigt skönt men ändå blir man så rastlös. Jag gjorde allt mitt plugg igår så det känns toppen. Fast borde räkna lite matte egentligen.
Det hade varit skönt att träna, men jag är så trött. Bra anledning… eller inte. Måste komma igång med träningen igen, har inte tränat på jättelänge.
Imorgon är det skola, 8-15.30.. det säger ju sig självt. Efter det ska jag träffa efterlängtade My och senare ska jag nog träna med Evelina.
Nu måste jag ta hand om disken… :S
Hej!
Godmorgon!
Nu ska det pluggas hela dagen… det säger ju sig självt
Puss!
Hola!!
Spenderade min eftermiddag hos min favorit, han spöade mig i Buzz:(, inte okej.
Nu börjar jag bli lite hungrig och eftersom ingen är hemma så ska jag bege mig bort och köpa pizza:).
Puss
Det är fredag, ååh så underbart!!
Jag börjar inte förens kvart i tolv, vilket är riktigt skönt. Har bara två lektioner idag också. Suuper Jag hann läsa ut min engelskabok, så nu ska jag bara kolla igenom frågorna till redovisning:), det kommer gå toppenbra.. eller?
Annars idag ska jag nog plugga lite, sedan träffa världens bästa R♥.
Imorgon blir det plugg hela dagen tror jag.
Sixten kommer även hem ikväll, han har varit i Riga i en vecka.
På tal om Riga, alltså att resa och så, om en månad är jag och Johanna i LONDON!!!! Jag kan verkligen inte förstå det!!!! 😀
Puss
Arkivet
- mars 2017
- februari 2017
- januari 2017
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- mars 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- oktober 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- juni 2013
- maj 2013
- april 2013
- mars 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augusti 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
- juli 2010
- juni 2010
- maj 2010
- april 2010
- mars 2010
- februari 2010
- januari 2010
- december 2009
- november 2009
- oktober 2009
- september 2009
- augusti 2009
- juli 2009
- juni 2009
- maj 2009
- april 2009
- mars 2009
- februari 2009
- januari 2009
- december 2008
- november 2008
- oktober 2008
- september 2008
- augusti 2008
- juli 2008
- juni 2008
- maj 2008
- april 2008
- mars 2008
- februari 2008
- januari 2008
- december 2007
- november 2007
- oktober 2007
Senaste kommentarer
- jonna om Tack
- Ellanpellan om Lycka är livet
- Faiy om Fredag den trettonde
- mina om Allt hade varit bättre förr
- Josefine om Grattis till världens bästa Josefine!!
Senaste inläggen


