Måndag månadg och måndag. Ojoj vad veckorna rullar på. Om en vecka har vi premiär, vi hade näst sista repeitionen idag innan premiären. På en vecka ska jag hinna ha två prov, en inlämning, en redovisning, födelsedagskalas, träffa trevligt folk och en massa bus. Hinna öppna 6 st luckor i min chokladkalender. Det är mycket man kan göra på en vecka. Men snart sitter jag här igen och då har en vecka gått.
Nej nu ska jag sluta prata om ingenting. Dagen har varit toppen!! Har varit på toppenhumör hela dagen:). Jag Evelina och Olivia cyklade till öb efter skolan och köpte lite saker, sedan cyklade vi till vårat hemliga ställe och fixade lite till våra kvastar, sedan hem och fixa lite och sedan iväg till teatern. Trevligt.
Just nu är jag supertrött, vill inget annat än att gå och lägga mig i min underbara säg. Har sovmorgon imorgon vilket är hur skönt som helst. Men jag ska upp och se julkalender, (hej jag är tre år) och sedan hinna plugga lite. Sen blir det kören och råplugga hela kvällen:).
Nej god natt!
Godförmiddag!
Nu är äntligen julen igång, det är första advent och allt är perfekt!!!
Begav mig till Johanna igår, riktigt trevligt. Vi var helt galna, hahaha:). Tänker inte berätta varför och mamma du behöver inte fråga. Kom hem halv två och låg och såg svampbob på mtv, haha.
Vaknade lite tidigt imorse, försökte plugga… ja det gick ju som det gick.
Alldeles straxt ska jag börja fixa i ordning mig och äta lite, sedan blir det 40-årsjubileum i kyrkan, vi ska sjunga med kören. Toppen!! Efter det blir det hem snabbt, byta om och ner på stan och julskyltningen!!!!!
Det är freeaking jul!!!!
Puss
Julspel 08
Godkväll!!
Är verkligen jättejätte trött. Dagen började tidigt imorse. Satt i seket när killarna spelade och sedan var det teater i domkyrkan. Var riktigt trött så allt blev flum:P. hah. Vi gick upp i tornet också, mycket mysigt. Sedan gick jag Marcus Olivia Evelina Embla och Lovisa och åt pizza. Det var mycket trevligt. Just nu ligger jag och ser tomten är far till alla barnen som går på tv4+ haha. Riktigt kul:P.
Imorgon måste jag gå upp tidigt och plugga innan vi ska sjunga med kören. Direkt efter det ska jag ner till stan på julskyltningen och hjälpa till. Jag kan knappt förstå att det är jul snart. Imorgon är det redan första advent och det är galet. Läste Louises blogg, hon ville att jag ska slänga upp min önskelista så jag får väl göra det. Men jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. Bra och ha saker är allt bra, typ som smink, underkläder, saker till skolan, parfym, kläder, smycken. Jag måste ha flera ramar till alla mina kort till mitt rum, och tavellister, presentkort är också kul, jg önskar mig en lagom stor väska som man kan ha på stan osv jag har antigen jättestora eller bara små.
Nu har du lite Louise.
Puss
Omg vilket glädjerus jag fick tidigare ikväll! Mamma kommer hem och säger att det blir pizza till kvällsmat, pappa är inte hemma så vi passar på. Vi börjar också julstäda vilket är mycket roligare än vad det brukar vara. Med högsta volymen på julmusik så blev allt så bäst verkligen. Ojoj vilket lyckorus genom hela kroppen det kom.
Just nu ser jag idol, det är helt galet. Dom sjöng let me entertain you som första låt och hjälp vad jag började minnas tillbaka till årets Soaré. Det var också helt galet.
Nej nu ska jag lugna ner mig.
Skolan idag var helt okej. Svenska var inställd pga Poetry slam, riktigt trevligt var det. Annars var det helt okej, dagen gick fort.
Nej nu kom pappa hem och ropade att han hade godis!!
Puss
Emils bilder:P
Idag tittar äntligen solen fram!! Underbart. Skolan har varit väldigt chill idag, vilket var skönt. Fick tillbaka musikprov, vg:)!!. Toppen. Tyskalektionen fortsatte vi med vårat arbete och isklättring, haha.
Nu ska jag ta något snabbt och äta sedan ska jag gräva ner mig i alla läxor och prov vi har nästa vecka. Jag hatar såna veckor där alla lärare lägger allting samtidigt. Har två prov, en redovisning och en inlämning. Det kanske inte låter så mycket men det är jättemycket, proven är rätt stora och inlämningen med. blää på det säger jag!!
Nej hej då på ett tag!
Puss
Hejhej!!
Började med svenska imorse, trodde jag hade tappat bort min bok men Mina hade den i sitt skåp vilket var väldigt bra. Vi hade sedan gympan, vi spealde volleyboll och var i gymmet, nice. Känner att jag kommer har världens träningsvärk imorgon.
Ska på utvecklingssamtal senare, läskigt säger jag. Jag vill inte, men men. Ska kanske på träning också, får se om jag hinner.
Känner att jag verkligen är helt förvirrad. Jag behöver börja om från start igen.
Som alltid brukar vi fira lillejul såhär dags varje år. Men självklart är pappa inte hemma ikväll så vi ska sitta hemma och äta tonfisk!! Jippieee, eller inte. Jag hade sett fram emot lillejul men jaja.
Som sagt så är det en månad kvar till julafton och det är helt galet.
Dagen har varit bra. Har bestämt att jag ska sluta spela fishville, haha. Efter en dag:P, haha jag är rolig jag.
Nej men hade tre lektioner idag, kören var inställd vilket var skönt. Evelina och jag gick hem och pluggade, riktigt bra gjort av oss!
Nej nu blir det mat.
Puss
Dagen har varit helt okej, det är riktigt segt att komma upp på morgonen men det blir bättre när man väl kommit upp. Började med matte imorse, härlig start på dagen. Efter att ha haft historia i typ fyra timmar dog jag typ. Fastnade framför Fishville!!!! haha.
Just nu har jag precis skrivit klart engelskan och skickat iväg den och snart ska jag börja plugga lite matte.
Ikväll blir det teater, kul hoppas jag:).
Nej puss!!

Godmorgon!!!
Jag och Evelina is very tired today. Fast vi sov hela kvällen igår:D. Vi började med att vi went by our bikes to Wisborg and by some Candy och hyrde en film. Det var typ AWESOME!!! Vi somnade sedan ifrån filmen men vi såg slutet nu imorse:P.
Idag blir det kyrkan sen får jag se:)
Puss

jag är arg. Nu har jag suttit och skrivit engelska brevet på 500 ord och jag har gjort fel!!!! Jag orkar inte!!!!
Arkivet
- mars 2017
- februari 2017
- januari 2017
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- mars 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- oktober 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- juni 2013
- maj 2013
- april 2013
- mars 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augusti 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
- juli 2010
- juni 2010
- maj 2010
- april 2010
- mars 2010
- februari 2010
- januari 2010
- december 2009
- november 2009
- oktober 2009
- september 2009
- augusti 2009
- juli 2009
- juni 2009
- maj 2009
- april 2009
- mars 2009
- februari 2009
- januari 2009
- december 2008
- november 2008
- oktober 2008
- september 2008
- augusti 2008
- juli 2008
- juni 2008
- maj 2008
- april 2008
- mars 2008
- februari 2008
- januari 2008
- december 2007
- november 2007
- oktober 2007
Senaste kommentarer
- jonna om Tack
- Ellanpellan om Lycka är livet
- Faiy om Fredag den trettonde
- mina om Allt hade varit bättre förr
- Josefine om Grattis till världens bästa Josefine!!
Senaste inläggen



