From the monthly archives: maj 2009

Jag gillar inte när helgen går fort:(, men men. Har en rätt jobbig vecka framför mig, men jag får försöka klara mig genom det.
Idag är det som sagt studentbal. Trevligt. Min kära kusin tar studenten och han ska på balen så ska se när han åker kortegen sen:).
Åt frukost ute imorse, andra gången i år och det är bara maj. Sjukt underbart. Det är världens värme ute.
Snart så kommer mormor och morfar hit, vi ska äta morsdag-middag, vi ska grilla:). Mys.

Ikväll blir det väl pluggapluggaplugga:S:S.

Ha en bra dag:)

 

MMS

Ibland älskar jag Gotland

 

Godmorgon/godförmddag. Blev väckt klockan 08:00 imrose av att pappa skrek att frukosten var klar. Jag ville bara vända mig om och sova meraaa, men nej nej, det var bara att pallra sig upp. Har städat fram till för en liten stund sen, eller fixat det sista. Om en halvtimme kommer mäklaren och sedan ska vi iväg och hjälpa farmor att flytta.
Ikväll ska jag vara med Jesper:). Får se vad vi hittar på.

Gräsklipporna är på för fullt över hela kvarteret. Det är verkligen sommar. Jag sitter ute och bloggar, hur mysigt som helst.

Igår var jag mamma och pappa på Joda bar och åt. Jätte gott, och vädret var helt underbart. Vi satt ute och frös knappt. UNDERBART säger jag!

Nej nu ska jag gå. Ha de bra:)

 

Äntligen fredag igen. Nu är det verkligen inte långt kvar. Började imorse med en inställd hemkunskap så hade två timmars håla. På slöjden så fortsatte jag på min klänning, har bara fållen kvar. Det är härligt. Ska även göra en rosett, så får se hur det blir.
Har städat lite nu. Ska nog ut senare och äta med mamma och pappa. Mysigt.

Nej nu måste jag städa det sista.

Puss

 

Jag har verkligen ingen blogglust, känner att jag inte har något att skriva om. Har egentligen lite bilder att lägga upp. Jag får se fram mot helgen om jag orkar. Det händer en massa nu.

Ni märker när jag skriver igen

 

Hittade en bild på mig och Olivia, jag har ingen aning om när den togs:P

 

Nu är det inte långt kvar. Sommarlovet är riktigt nära, hela underbaart:D. Sitter just nu ute på terrassen, Dagen har varit rätt skön och lugn. "Redovisade" nogrejen:S. Det gick väl sådär.
Ikväll blir det bowling med luciatåget, lite sent ja men men:D.

Igårkväll åt vi pizza sedan kom Jesper hit och gjorde mig sällskap, vi såg film. Störd, läskig film. ’

Nej nu ska jag sola lite och fixa svenska.

Bilder från Sandön kommer någon dag.

 

Kan sammanfatta helgen med tre ord, kall, blöt, mysig:)

Nu måste jag skriva no:S:S

 

Har just nu packat färdigt alltihopa, eller jag ska bara fixa min matsäck som vi ska ha på båten. För dom som inte vet så åker jag till Gotska Sandön och är borta hela helgen. Det ska faktiskt bli kul. Älskar att tälta:D!!. Köpte en massa godis med Olivia igår:D, så nu är vi taggade!!!

Gårkvällen började med som sagt att jag mötte upp Olivia och köpte godis, sedan mötte jag upp Jesper, vi var på väg hem till mig men vi vände och gick till hans mamma istället:P. Vi såg någon sjuk film, såg på tv och pratade en hel del. Riktigt mysigt och trevligt:).

Nej nu väntar frukost på terassen.

Ha en bra dag och en bra helg.

( om jag inte svarar på sms så har jag ingen täckning)

 

Uppdatering suck i know.

Ja vad ska man säga?, har inte mycket kvar i skolan nu. Alla nationella är klara, det känns jätte bra:).
Idag har vi temadag i skolan, dom som vill ska klä ut sig till yrken och sedan ska man gå runt i en massa rum och lösa problem, sedan händer det en massa annat också:).
Ikväll blir det packa och handla godis med Olivia:). Åker till Gotska Sandön imorgon. Blä vad kallt.

Igår var jag i Terra Novakyrkan och planerade Öland. Det ska bli sjukt kul. Jag ser verkligen fram emot det. Åtta dagar på Öland, kan det bli bättre?

Ha en bra dag:)