Jag gillar inte när helgen går fort:(, men men. Har en rätt jobbig vecka framför mig, men jag får försöka klara mig genom det.
Idag är det som sagt studentbal. Trevligt. Min kära kusin tar studenten och han ska på balen så ska se när han åker kortegen sen:).
Åt frukost ute imorse, andra gången i år och det är bara maj. Sjukt underbart. Det är världens värme ute.
Snart så kommer mormor och morfar hit, vi ska äta morsdag-middag, vi ska grilla:). Mys.
Ikväll blir det väl pluggapluggaplugga:S:S.
Ha en bra dag:)

Ibland älskar jag Gotland
Godmorgon/godförmddag. Blev väckt klockan 08:00 imrose av att pappa skrek att frukosten var klar. Jag ville bara vända mig om och sova meraaa, men nej nej, det var bara att pallra sig upp. Har städat fram till för en liten stund sen, eller fixat det sista. Om en halvtimme kommer mäklaren och sedan ska vi iväg och hjälpa farmor att flytta.
Ikväll ska jag vara med Jesper:). Får se vad vi hittar på.
Gräsklipporna är på för fullt över hela kvarteret. Det är verkligen sommar. Jag sitter ute och bloggar, hur mysigt som helst.
Igår var jag mamma och pappa på Joda bar och åt. Jätte gott, och vädret var helt underbart. Vi satt ute och frös knappt. UNDERBART säger jag!
Nej nu ska jag gå. Ha de bra:)
Äntligen fredag igen. Nu är det verkligen inte långt kvar. Började imorse med en inställd hemkunskap så hade två timmars håla. På slöjden så fortsatte jag på min klänning, har bara fållen kvar. Det är härligt. Ska även göra en rosett, så får se hur det blir.
Har städat lite nu. Ska nog ut senare och äta med mamma och pappa. Mysigt.
Nej nu måste jag städa det sista.
Puss
Jag har verkligen ingen blogglust, känner att jag inte har något att skriva om. Har egentligen lite bilder att lägga upp. Jag får se fram mot helgen om jag orkar. Det händer en massa nu.
Ni märker när jag skriver igen
Hittade en bild på mig och Olivia, jag har ingen aning om när den togs:P




Nu är det inte långt kvar. Sommarlovet är riktigt nära, hela underbaart:D. Sitter just nu ute på terrassen, Dagen har varit rätt skön och lugn. "Redovisade" nogrejen:S. Det gick väl sådär.
Ikväll blir det bowling med luciatåget, lite sent ja men men:D.
Igårkväll åt vi pizza sedan kom Jesper hit och gjorde mig sällskap, vi såg film. Störd, läskig film. ’
Nej nu ska jag sola lite och fixa svenska.
Bilder från Sandön kommer någon dag.
Kan sammanfatta helgen med tre ord, kall, blöt, mysig:)
Nu måste jag skriva no:S:S
Har just nu packat färdigt alltihopa, eller jag ska bara fixa min matsäck som vi ska ha på båten. För dom som inte vet så åker jag till Gotska Sandön och är borta hela helgen. Det ska faktiskt bli kul. Älskar att tälta:D!!. Köpte en massa godis med Olivia igår:D, så nu är vi taggade!!!
Gårkvällen började med som sagt att jag mötte upp Olivia och köpte godis, sedan mötte jag upp Jesper, vi var på väg hem till mig men vi vände och gick till hans mamma istället:P. Vi såg någon sjuk film, såg på tv och pratade en hel del. Riktigt mysigt och trevligt:).
Nej nu väntar frukost på terassen.
Ha en bra dag och en bra helg.
( om jag inte svarar på sms så har jag ingen täckning)
Uppdatering suck i know.
Ja vad ska man säga?, har inte mycket kvar i skolan nu. Alla nationella är klara, det känns jätte bra:).
Idag har vi temadag i skolan, dom som vill ska klä ut sig till yrken och sedan ska man gå runt i en massa rum och lösa problem, sedan händer det en massa annat också:).
Ikväll blir det packa och handla godis med Olivia:). Åker till Gotska Sandön imorgon. Blä vad kallt.
Igår var jag i Terra Novakyrkan och planerade Öland. Det ska bli sjukt kul. Jag ser verkligen fram emot det. Åtta dagar på Öland, kan det bli bättre?
Ha en bra dag:)
Arkivet
- mars 2017
- februari 2017
- januari 2017
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- mars 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- oktober 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- juni 2013
- maj 2013
- april 2013
- mars 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augusti 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
- juli 2010
- juni 2010
- maj 2010
- april 2010
- mars 2010
- februari 2010
- januari 2010
- december 2009
- november 2009
- oktober 2009
- september 2009
- augusti 2009
- juli 2009
- juni 2009
- maj 2009
- april 2009
- mars 2009
- februari 2009
- januari 2009
- december 2008
- november 2008
- oktober 2008
- september 2008
- augusti 2008
- juli 2008
- juni 2008
- maj 2008
- april 2008
- mars 2008
- februari 2008
- januari 2008
- december 2007
- november 2007
- oktober 2007
Senaste kommentarer
- jonna om Tack
- Ellanpellan om Lycka är livet
- Faiy om Fredag den trettonde
- mina om Allt hade varit bättre förr
- Josefine om Grattis till världens bästa Josefine!!
Senaste inläggen

